Najčastejšie kladené otázky

Informácie pre zákazníkov

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť na jeden až tri týždne, najmä kvôli dlhším dodacím dobám Slovenskej pošty pre zásielky do zahraničia. Taktiež je s tým spojené vyššie poštovné. Spôsoby platby sú taktiež obmedzené: na dobierku tovar posielame len na Slovensko, treba však počítať s poštovným minimálne 5,00 €. Pre zahraničné objednávky odporúčame spôsob platby on-line úhradu kartami VISA, MasterCard, pri ktorých Vám okrem samotného poštovného nevznikajú žiadne ďalšie náklady.

Dokážete zohnať aj tituly, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?

Áno. Nie je to však vždy jednoduché a nie vždy sa nám to podarí - ale snažíme sa :-). Informujte sa na e-mailovej adrese obchod01@doorz.sk.

Čo znamená, keď je pri titule uvedené, že je vypredaný? Dokážete mi ešte taký titul zohnať?

Ak je pri titule uvedené, že je vypredaný, znamená to, že už ani výrobca resp. distribútor už nemá titul na sklade. Preto Vám tento titul už nedokážeme zabezpečiť.

Prečo máte vypredané tituly aj naďalej vo svojej ponuke?

Pretože nechceme hudobné a filmové tituly len predávať, ale byť aj bohatým zdrojom informácií o nich. A preto Vám na stránke ponúkame aj prehľad všetkých titulov, ktoré kedysi boli dostupné, no teraz už nie sú.

Už som vytvoril objednávku, avšak teraz som objavil ešte jeden titul, ktorý by som k nej chcel doplniť. Je to možné?

Samozrejme. Napíšte nám názov titulu a číslo Vašej objednávky, ku ktorej si prajete doplniť titul, na obchod01@doorz.sk.

Ak je pri titule uvedené, že posielate do 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tovar doma?

Doba dodania, ktorá môže byť pri každom titule iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní tovar odovzdáme doručovacej spoločnosti (pošta alebo kuriér). K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni na doručenie (podľa vybraného spôsobu doručenia). Ak ste si vybrali osobný odber, Vaša objednávka je v u nás pripravená zvyčajne hneď na druhý deň po jej vybavení (a niekedy sa nám to podarí dokonca ešte v ten istý deň).

Ak si objednám viac titulov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má 7 dní a druhý 21 dní), pošlete mi ich postupne?

Iba ak si to budete želať. S postupným posielaním sú totiž spojené náklady, a uvedené poštovné platí len pre odoslanie jednej zásielky. V prípade, že si objednáte viac titulov s rôznymi dodacími dobami, pošleme Vám ich až vtedy, keď budeme mať na sklade všetky.

Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?

Nie. Na doorz.sk nie je stanovená minimálna suma objednávky. Pokojne si môžete niečo kúpiť za 3,00 €. (Avšak vzhľadom na poplatky za doručenie je vždy výhodnejšie objednať si naraz viac titulov.)

Máte ďalšie otázky? Nech sa páči, sme tu pre Vás! Spýtajte sa na obchod01@doorz.sk!